KiK finančně podpořil Azylový dům pro matky s dětmi v Domažlicích
15. listopadu 2016 Aktuálně

KiK finančně podpořil Azylový dům pro matky s dětmi v Domažlicích

Zákazníci módního řetězce KiK přispívají pravidelně do zákaznické sbírky, jež se zaměřuje na azylové domy pro matky s dětmi. V každé ze 190 prodejen KiK v Česku mohli zákazníci až do března letošního roku přispívat do speciálně označených pokladniček. Výtěžek 88 502 korun z prodejen KiK v Plzeňském kraji pomůže Azylovému domu pro matky s dětmi v Domažlicích. K předání daru z rukou zástupce společnosti došlo 10. listopadu.

Naším posláním je poskytovat pomoc spojenou s přechodným ubytováním ženám s dětmi a těhotným ženám, které se ocitly v nepříznivé sociální situaci a ztratily bydlení. Současně poskytujeme sociální poradenství, podporu a pomoc při získávání a prohlubování dovedností, které ženám usnadní návrat do běžného života. Jsme rádi, že jsme se stali součástí projektu, získané peníze ze sbírky využijeme při úpravách prostor či na různé aktivity pro děti,“ říká vedoucí azylového domu v Domažlicích Dagmar Řezáčová.

KIK

Na fotografii zleva: Oblastní vedoucí KiK Stanislav Novák a Dana Pecháčková, sociální pracovnice Lenka Němcová a vedoucí azylového domu v Domažlicích Dagmar Řezáčová

 

Zákazníci z Plzeňského kraje vybrali téměř 90 tisíc korun

Vzhledem k tomu, že KiK působí ve všech regionech České republiky a počet svých prodejen meziročně navyšuje, rozhodl se směřovat pomoc do jednotlivých krajů. „Našim cílem je být vnímaný jako loajální regionální partner. A proto směřujeme naše CSR aktivity do všech krajů. Zákazníci tak mají jistotu, že přispívají neziskovým organizacím v místě jejich bydliště. Nesmírně nás potěšilo, že celkový výtěžek sbírky přesáhl 1,4 milionů korun,“ říká František Wagner, jednatel společnosti KiK pro Českou republiku a Slovensko.

První filiálka společnosti KiK byla otevřena v roce 1994 v Düsseldorfu - Gerresheim panem Stefanem Heinigem. Úspěch společnosti KiK Textilien a Non-Food GmbH je založen na vzniku nového obchodního modelu: textilního diskontu. Textil je hlavním pilířem nabídky a představuje cca 70 % celého sortimentu. Sortiment textilu doplňuje Non-Food zboží jako například dárkové předměty, domácí textil, doplňky, hračky a psací potřeby.

V současnosti je textilní diskont v Top Ten největších provozovatelů německého maloobchodu a provozuje 3 200 filiálek v Evropě, z toho 2 600 v Německu. V České republice se nachází přes 190 filiálek a jejich počet každým rokem roste. Na Slovensku lze nakoupit ve více jak 70 filiálkách. Více než 20 000 zaměstnanců se každoročně podílí na hospodářském úspěchu společnosti KiK a rozšiřování prodejní sítě o cca 200 filiálek. Dlouhodobým cílem společnosti je zvýšení počtu filiálek na 4 000 v Evropě. Výhodné ceny se orientují především na rodiny s dětmi, mladé maminky, stejně jako zákazníky, kteří rádi levně nakupují. Každý zákazník se může obléci od ponožek až po čepici za méně než 900 korun.

 Diecézní charita Plzeň vyjadřuje velké díky za poskytnutou pomoc!