SOS Domažlice
Ambulantní a terénní forma sociální rehabilitace
E-mail: ivana.frohlichova@dchp.charita.cz
Mobil: 731 433 019
Provozní doba
Pracoviště Domažlice:
Kozinova 297
344 01 Domažlice
Ambulantní forma:
Pondělí | 10:30 – 16:30 |
Úterý | - |
Středa | - |
Čtvrtek | 8:00 – 16:30 |
Pátek | - |
Terénní forma
Pondělí | - |
Úterý | 12:00 – 18:00 |
Středa | 8:00 – 18:00 |
Čtvrtek | - |
Pátek | 8:00 – 18:00 |
Pracoviště Horšovský Týn:
Boženy Němcové 35
346 01 Horšovský Týn
Komunitní centrum
Horšovský Týn
Pondělí | - |
Úterý | - |
Středa |
9:00 – 12:00 |
Čtvrtek | - |
Pátek | - |
- V případě nutnosti lze sjednat termín setkání mimo tyto hodiny po předchozí domluvě.
Od 1.1.2023 je služba podporována z projektu PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PLZEŇSKÉM KRAJI 2023–2025, který je spolufinancován Evropskou unií.
Službu podporuje finančně také Plzeňský kraj a město Domažlice.
Stručný popis služby
SOS Domažlice je od 1. 1. 2007 registrována podle zákona č. 108/2006 o sociálních službách jako sociální rehabilitace poskytovaná v terénní a ambulantní formě a jako taková poskytuje všechny základní činnosti zákonem ukládané. Služba má nízkoprahový charakter a je určena pro široké spektrum uživatelů. Zájemci o službu přicházejí sami nebo je jim kontakt zprostředkován institucí tehdy, pokud se ocitli v nepříznivé nebo krizové sociální situaci, kterou neumějí vyřešit vlastními silami. Kontakt zprostředkovávají nejčastěji obecní a městské úřady, policie, lékaři a úřady realizující státní sociální politiku.
Poslání služby
Zásady služby SOS Domažlice – terén a ambulance
1. Diskrétnost případně anonymita
Klient může zůstat v anonymitě vůči pracovníkům, pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí; je možno využít telefonický kontakt
2. Nezávislost
Služba je určena všem zájemcům nezávisle na původ, rasu, náboženské vyznání, společenské postavení
3. Nestrannost
Pracovníci nehodnotí osobnostní rysy klienta, společenské návyky, neodsuzují klienta a respektují jeho vůli.
4. Bezplatnost
5. Individuální přístup k uživatelům
Služba vychází z individuálních potřeb uživatelů, podporuje uplatňování jejich vlastní vůle, cílů a představ a vede k převzetí zodpovědnosti za vlastní život a
k rozvoji samostatnosti uživatelů a jejich sociálnímu začleňování
6. Aktivní a respektující nabízení pomoci
Uživatel má právo mít a vyjádřit svoje postoje a předsevzatí, má právo ptát se na postoje a předsevzetí zaměstnanců, ale není k jejich přijetí nucen.
Dokumenty
- Evidenční list zprostředkování Potravinové a materiální pomoci nejchudším osobám ZDE.